Εορτολόγιο

Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

Μήνυμα Αναγνώστη

Σαββάτο πρωί περίπου κατα τις 9 <ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΗΝ ΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΟΠΩΣ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ> λίγο έξω απο το ΔΗΛΕΣΙ προς ΧΑΛΚΟΥΤΣΙ μεριά
μου κάνουν νόημα να σταματήσω ένα ηλικιωμένο ζευγαράκι για να με ρωτήσουν!Αφού σταμάτησα με ρώτησαν πως θα πάνε στην ΠΥΛΗ <χωριό εντός του δήμου
ΤΑΝΑΓΡΑΣ όπως και το ΔΗΛΕΣΙ>όπου τους περιμένουν οι δικοί τους για να κάτσουν σε μια απο τις ώραιες ταβέρνες του χωριού!!Αφού τους εξήγησα ΄΄οσο
μπορούσα καλύτερα τους είπα να ρωτήσουν και πιο πέρα!ΚΑΤΑ τις 4<Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ ΠΙΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΩΡΑ> το απόγευμα κανονίζουμε με την παρέα μου να πάμε για καφεδάκι στο ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ<Η ΕΔΡΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΑΝΑΓΡΑΣ>!!Πρός μεγάλη μου έκπληξη στον δρόμο έξω απο το EXPERT νάτο πάλι το
ηλικιωμένο ζευγαράκι απεγνωσμένο έκανε μάταια σήμα να σταματήσουν να ρωτήσουν!!Σταματώ και κατεβαίνω απο το αυτοκίνητο μόλις με αναγνώρισαν κατεβαίνουν
και αυτοί και αρχίζουμε τον διάλογο//<ΤΟΝ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΑΥΤΟΥΣΙΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΚΟΥΒΕΝΤΑ Ε=ΕΓΩ/Ζ=ΖΕΥΓΑΡΙ>

Ε/ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ? ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΑΤΕ?ΦΑΓΑΤΕ ΚΑΛΑ?
Ζ/<χαμογελούν λίγο>ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΥΛΗ ΜΕ ΤΟ ΚΩΛΟΔΗΜΟ ΣΑΣ ΕΔΩ ΠΟΥ ΜΠΛΕΞΑΜΕ!! <εκνευρισμένος>
Ε/ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΣΣΕΣ ΩΡΕΣ ΚΑΝΕΤΕ ΒΟΛΤΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΚΕΙ? ΔΕΝ ΡΩΤΗΣΑΤΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ?
Ζ/ΓΙΑΤΙ ΒΡΗΚΑΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ?
Ε/ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΩ ΕΓΩ ΩΣ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΟΛΟ ΕΥΘΕΙΑ
Ζ/ΤΩΡΑ ΕΦΑΓΕ Η ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΣ ΑΘΗΝΑ!
Ε/ΔΗΛΑΔΗ ΦΕΥΓΕΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΡΗ ΜΑΣ?
Ζ/ΔΥΣΤΥΧΩΣ!! <πολύ πιο ήρεμος> ΑΚΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΕΝΟΣ ΧΩΡΙΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ
ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ <ΑΚΟΥΤΕ ΡΕ!!!!!!!!>ΕΣΕΙΣ ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΤΕ
ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΧΩΡΙΟ??
Ε/ΚΟΥΝΩ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΥΓΚΑΤΑΒΑΤΙΚΑ
Ζ/ΝΑ ΟΡΙΣΤΕ<συνεχίζει ο παππους>ΕΔΩ ΔΙΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΝΑ ΤΟ ΛΕΕΙ?
ΕΓΩ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΗΜΟΥΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΗΣ SAAB ΣΤΗΝ ΣΟΥΗΔΙΑ ΝΑ ΣΕ ΣΤΕΙΛΩ ΕΚΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ
ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΧΑΘΕΙΣ! ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΠΑΝΤΟΥ! ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ=ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ!!

Τους οδήγησα ως την είσοδο της εθνικής πρός ΑΘΗΝΑ και έφυγαν!!
 
ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ= Π Ο Λ Ι Τ Ι Σ Μ Ο Σ ΑΚΟΥΤΕ ΡΕ ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΟΙ!!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕΤΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ BLOG ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
Π Ι Ν Α Κ Ι Δ Ε Σ = ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΡΕ!!