Εορτολόγιο

Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Μήνυμα αναγνώστη - ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΑΔΕΛΦΟ!!

Η ΠΙΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΕΙ ΣΤΟ ΝΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ.

Η αδυναμία λοιπόν της πίστεως γεννιέται απο αυτές τις δύο αιτίες/Πρώτα,επειδή ο νούς δεν μπορεί να εισχωρήσει βαθιά
στα μυστήρια του ΘΕΟΥ και στα αίτια που μας κάνουν να τα πιστεύουμε.
Δεύτερον,επειδή η θέληση δεν μπορεί να τα αγαπήσει πρίν τα γνωρίσει,μιά και προυπόθεση της αγάπης είναι η γνώση!!

'Ετσι λοιπόν βλέπουμε μερικούς ανθρώπους που ενώ έλαβαν το ΑΓΙΟ βάπτισμα, τόσο λίγο,δυστυχώς,καταλαβαίνουν
το μεγαλείο των μυστηρίων του ΘΕΟΥ,τόσο λίγο γνωρίζουν την υπεροχή της πιστεώς μας απέναντι στις άλλες θρησκείες
και τόσο πολύ αδιαφορούν για τον νόμο του ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ,που φθάνουν στο σημείο να παραδέχονται δημόσια οτι
είναι ΑΘΕΟΙ!!

ΘΕΕ ΜΟΥ ΣΥΓΧΩΡΗΣΟΝ ΟΥ ΓΑΡ ΤΙ ΠΟΙΟΥΣΟΙ!! 

ΠΛΑΝΑΣΑΙ ΟΙΚΤΡΑ ΑΔΕΛΦΕ!!

΄Οσο για τις κατηγορίες που προσπαθείς να μου προσάψεις απο τα γραφομενά σου
ΠΡΩΤΟΝ/ http://www.youtube.com/watch?v=80xI79jTtEI&feature=related
ο γιωργάκης λοιπόν δεν είναι χριστιανός και παθαμέ πολλά κακά απο αυτόν!!

ΔΕΥΤΕΡΟΝ/ ο Λεωνίδας και ο ΜΕΓΑΣ Αλέξανδρος πίστευαν πάντα οτι υπάρχει μια υπέρτατη
δύναμη που τους βοηθά και έκαναν πολά τάματα σε αυτήν απλά δεν γνώριζαν ακόμα οτι είναι ο ΘΕΟΣ!!

ΤΡΙΤΟΝ/ όλοι οι μεγάλοι ΕΛΛΗΝΕΣ ήταν ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ!!

ΟΤΑΝ ΕΠΙΑΣΑΜΕ ΤΑ ΑΡΜΑΤΑ ΕΙΠΑΜΕ ΠΡΩΤΑ ΥΠΕΡ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΥΠΕΡ ΠΑΤΡΙΔΑΣ!! Θ.ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ!!
ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΠΕΙΡΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΩ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΑΣ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ!! ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ!!
ΑΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΓΕΩΜΕΤΡΕΙ!! ΠΛΑΤΩΝ!!
ΝΑ ΜΗ ΛΑΤΡΕΥΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟ ΠΟΥ ΕΣΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΣ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΘΕΟ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΕΣΕΝΑ!! ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΟΣ!!
ΕΧΕ ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ/ Ο ΘΕΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!! ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑ!!
ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΤΑΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ!!