Εορτολόγιο

Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



ΜΕΤΑΜΕΣΟΝΥΧΤΙΑ ΚΟΝΤΡΑ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ-ΒΟΡΙΔΗ

Σκληρή απάντηση έδωσε  ο  Γραμματέας της Κ.Ο. των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ  ΕΛΛΗΝΩΝ Κώστας Μαρκόπουλος, στον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο της ΝΔ Μ. Βορίδη κατά τη διάρκεια συζήτησης στη Βουλή για την ανακεφαλαιοποίηση  των τραπεζών. Απευθυνόμενος στον κ. Βορίδη ο βουλευτής Ευβοίας τόνισε τα εξής :   

«Είπατε κύριε Βορίδη για το κομματικό κράτος που κατέστρεψε τις τράπεζες. Ακούστε, οι τράπεζες έχουν έναν τρόπο που δουλεύουν. Το κομματικό κράτος κατέστρεψε στην περίπτωση της αγροτικής παραγωγής το συνεταιριστικό κίνημα το οποίο στη συνέχεια κατέστρεψε την Αγροτική Τράπεζα.


Η Αγροτική Τράπεζα ήταν πάντα η Αγροτική Τράπεζα. Αν, όμως, δεν έχουμε ένα δημόσιο κορμό να ποδηγετεί τον ανταγωνισμό των επιτοκίων προς τα κάτω, τότε θα δούμε ένα ανταγωνισμό επιτοκίων προς τα πάνω. Και μην μου πει κανείς σε αυτή την αίθουσα-προσωπική μου άποψη- ότι υπάρχει κάποια Επιτροπή Ανταγωνισμού που να ασχολείται σοβαρά με τα καρτέλ.

 Γιατί όταν χρειαστήκαμε να αντιμετωπίσουμε σε αυτή την Αίθουσα και έξω από την Αίθουσα το καρτέλ του γάλακτος χρειαστήκαμε δύο χρόνια για να ρίξουμε την τιμή του γάλακτος για 0,5 λεπτά για έναν χρόνο. Μετά μας ξέφυγε. Αν υπάρξει Καρτέλ των τραπεζών  αύριο θα χρειαστείτε έναν αιώνα και τέσσερα πολιτικά συστήματα για να μην καταφέρετε τίποτα.

Η κρίση ανάγκασε τις  περισσότερες εισηγμένες βιομηχανίες να κάνουν  κάποια αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ή κάποιο ομολογιακό δάνειο, το οποίο δεν το δανείστηκαν από τους πολίτες. Τις τράπεζες τις δανείζουμε εμείς. Να τις δανείσουμε. Τι θα πάρουμε πίσω; Εγγυάσθε κύριε υπουργέ; Αναλαμβάνετε την πολιτική ευθύνη ως κυβέρνηση; Καλόπιστα το λέω.

Υπάρχει κάτι, που εγώ δεν είδα μέσα στο σχέδιο νόμου, που θα προκύψει, που θα μας δώσει εγγυοδοσία, για να βγω και εγώ στους πολίτες και να πω, ναι βρε παιδιά, εγώ μπορεί να μην το ψήφισα, γιατί είμαι ιδεοληπτικός-γιατί αριστερός δεν είμαι κύριε Βορίδη, δεν έχω αριστερή ανάλυση των γεγονότων, είναι προφανές αυτό- ή γιατί είμαι φοβικός; Μπορείτε να μου πείτε τι θα πω στους πολίτες;»