Όπου φύγει…. φύγει…. αχρείαστες να είναι!
Πληθαίνουν οι πληροφορίες καθημερινά για εργασίες από αλλοδαπών στη μεγάλη στοά του Λυκαβηττού, της οποίας μια διακλάδωση επικοινωνεί υπόγεια με το πάρκινγκ των βουλευτών και καταλήγει έπειτα από συνεχείς διακλαδώσεις στο λιμάνι του Πειραιά. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, την τελευταία εβδομάδα...υπό την επίβλεψη στελεχών της. Οπως πληροφορούμαστε, καθαρίζεται επίσης η υπόγεια επικοινωνία από το Μέγαρο Μαξίμου προς τον Εθνικό Κήπο (που προϋπάρχει), ενώ γίνονται και συνεχείς ασκήσεις ετοιμότητας και πυρασφάλειας από άντρες της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας από άλλη υπόγεια διάβαση, η οποία ξεκινά από το προαύλιο της οδού Μουρούζη και καταλήγει πάλι μέσα στο Κοινοβούλιο. Πάντως άλλες πηγές τονίζουν ότι οι εργασίες είναι συνήθεις και στο επιβαλλόμενο πλαίσιο των ήδη υπαρχόντων μέτρων ασφαλείας των Ελλήνων βουλευτών, που φυσικά δεν ανακοινώνονται δημόσια. Η στοά του Λυκαβηττού (σύμφωνα με την επίσημη βιβλιογραφία για τη «Μυστική Αθήνα») έχει είσοδο στη δυτική πλευρά, κοντά σε ένα εκκλησάκι. Εκεί συναντιούνται και τα τούνελ από την Πεντέλη και το Γαλάτσι. Στη συνέχεια αρχίζουν οι διακλαδώσεις. Υπάρχει υπόγειος δρόμος ακριβώς κάτω από τη διασταύρωση των οδών Φιλελλήνων και Ξενοφώντος, εκεί που, όπως μας ανέφεραν παλιοί μηχανικοί, υπήρχε το νυχτερινό κέντρο «Στράτος». Μάλιστα όταν χρειάστηκε στα τέλη της δεκαετίας του '80 να τοποθετήσουν στο μαγαζί κλιματιστικά για να τραγουδήσει ο μεγάλος Στράτος Διονυσίου οι εξωτερικές μονάδες βγήκαν μέσα στη στοά που οδηγεί κατευθείαν στη Βουλή. Όσον αφορά τη στοά της Βουλής, δίπλα ακριβώς από το Κοινοβούλιο, όπου τώρα στεγάζεται το πενταώροφο πάρκινγκ των βουλευτών, άρχιζε η υπόγεια σήραγγα με τεράστιες αρχαίες κολόνες. Το τούνελ ήταν γνωστό ως μέσο διαφυγής για τη βασίλισσα Αμαλία. Μετά τις εργασίες του μετρό η είσοδός του μεταφέρθηκε μέσα στο πάρκινγκ όπου βάζουν τα αυτοκίνητά τους οι εθνοπατέρες.