Εορτολόγιο

Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

Κάτι κρύβει η πυραμίδα των Θηβών....


Θήβες : τον λόγο έχει ο αρχαιολόγος Σπυρόπουλος
Η Θήβα βρίσκεται στα πόδια δύο ιστορικών λόφων. Ο Παυσανίας αναφέρει ότι αρχικά η Θηβαΐδα λεγόταν Ωγυγία και οι πρώτοι κάτοικοί της ήταν οι ‘Εκτηνες, των οποίων ο βασιλιάς Ώγυγος ήταν αυτόχθων. Μετά οι Εκτηνες αφανίστηκαν από επιδημία και ήρθαν και κατοίκησαν εκεί οι βοιωτικές φυλές , Υαντες και ‘Αονες, οι οποίες ανεκήρυξαν μετά βασιλιά τον Κάδμο εκ Φοινίκης , Έλληνα της διασποράς. Οι Θήβες έχουν μεγάλη ιστορική και μυθολογική σημασία. Από τους πιο σημαντικούς Θηβαίους ήταν ο Επαμεινώνδας, μεγάλος στρατηγός της αρχαιότητας που έκανε τις Θήβες ηγεμονεύουσα της Ελλάδας, και ο Πελοπίδας, ο αρχηγός του διάσημου Ιερού Λόχου. [Η ακρόπολη των Θηβών ονομαζόταν "Καδμεία", υποδηλώνοντας έτσι τον ιδρυτή της. Το όνομα Θῆβαι οφείλεται στις περίφημες 14 πύλες της, που συνδέονται στενά με τον μύθο της Νιόβης.] Η ξενάγηση μας συνεχίζεται στον τάφο του Οιδίποδα, της Αντιγόνης , Ισμήνης και άλλων ιστορικών προσώπων της τραγικής δυναστείας των Λαβδακιδών. Ο τάφος είναι λαξευτός μέσα στην παρειά του βράχου. Οταν τον ανακαλύψε είχε βραχογραφίες που αφηρέθησαν καθώς και ολίγα αρχαιολογικά ευρήματα. Εκεί πράγματι ντραπήκαμε για το κατάντημα του μνημείου. Γιατί άραγε ένα τόσο σπουδαίο μνημείο είναι παραδομένο στην εγκατάλειψη; Γιατί έχει περίφραξη από πεσμένο κοτετσόσυρμα ; Γιατί οι λόφοι είναι γεμάτοι σκουπίδια εντός και εκτός των μνημείων ; Γιατί το ΥΠΠΟ και η Αρχαιολογική Υπηρεσία ανέχονται αυτή την κατάσταση; Γιατί ο Δήμος Θηβαίων ολιγορεί !

Τι κρύβει η πυραμίδα των Θηβών ?


Μετά μας ξενάγησε στο έτερο λόφο του «Αμφείου», ο οποίος δεν είναι λόφος αλλά βαθμιδωτή πυραμίδα.«Κάτι τους φοβίζει και απαγορεύουν την είσοδο στο εσωτερικό του λόφου του «Αμφείου» δηλώνει ο αρχαιολόγος κ. Θ. Σπυρόπουλος. Στην κορυφή της πυραμίδος βρήκε ταφικό μνημείο , το οποίον κατά τον Παυσανία είναι κοινός τάφος για τους Θηβαίους Διόσκουρους Ζήθο και Αμφίωνα . Ο Θ. Σπυρόπουλος πρώτος ανακάλυψε την βαθμιδωτή πυραμίδα, την οποία ως τότε θεωρούσαν λόφο. Όμως κάποια συνωμοτική εξουσία διαφεντεύει αυτόν τον άμοιρο τόπο. Πριν ολοκληρώσει το ερευνητικό του έργο, στο εσωτερικό της πυραμίδος και εξηγήσει τα μυστήρια της , μετατέθηκε ξαφνικά από την Θήβα. Εκτοτε επισκέπτεται το χώρο και ανιχνεύει με τον νοητικό του εντοπιστή τους κρυμμένους θησαυρούς και τα οστά των ένδοξων προγόνων μας αγωνιζόμενος διαρκώς για την ανάδειξη της ένδοξης αυτής πόλεως . Ζήτησαν να κάνουν έρευνες με ειδικά μηχανήματα που μπορούν να προσδιορίσουν σε μεγάλο βάθος τι υπάρχει στα σπλάχνα της πυραμίδος, αλλά πάντα στερεοτύπως το ΥΠΠΟ προβάλλει άρνηση. Δεν είναι και τόσο αφελείς οι αρμόδιοι του ΥΠΠΟ να επιτρέψουν να βγει η Αλήθεια από την πυραμίδα . Διότι αν βγει θα μεταθέσει την ιστορία ίσως και πριν από το 2800 π.χ, που ήδη έχει προσδιορισθεί για την δυναστεία του Κάδμου και των Μινύων. Γιατί ; Για δύο λόγους: α/ Η πυραμίδα των Θηβών είναι αρχαιοτέρα των Αιγυπτιακών β/ Θα αμφισβητούσε την απάτη περί των Ινδοευρωπαίων γ/ Τίποτα δεν πρέπει να είναι αρχαιότερο από την δημιουργία του κόσμου(Κατά την Βίβλο ανάγεται περίπου στο 4. 100 π.χ)
“Όχι κύριοι, λέγει ο κ Σπυρόπουλος, θα αναστραφεί αυτή η πορεία είτε το θέλετε είτε όχι. Θα καταλάβετε ότι στην Ελλάδα από το 2.500 π.χ μέχρι το 1750 π.χ υπάρχει μια τεράστια πολιτισμική ανάπτυξη που δεν ξανάγινε ποτέ. Όλη η Μεσογειακή ζώνη έχει επηρεαστεί από τον ελληνικό πολιτισμό. Και η ίδια η Αίγυπτος στην υιοθέτηση του πυραμιδικού σχήματος ακολουθεί την Ελλάδα. Από εδώ ξεκίνησε το τραίνο του πολιτισμού, δια θαλάσσης και στεριάς, ακτινωτά».

Το Πολιτιστικό ΔΝΤ καταδυναστεύει επί αιώνες την Ελλάδα

«Το πυραμιδικό σχήμα» εξηγεί ο κ. Σπυρόπουλος «απαντάται σε όλους τους πολιτισμούς (Κεντρική Αμερική - Ευρώπη - Ινδία - Αίγυπτο), αλλά η επικρατούσα θεωρία πως το συγκεκριμένο σχήμα βρέθηκε και υιοθετήθηκε στην Αίγυπτο τίθεται υπό αμφισβήτηση μετά την ανακάλυψη του εκπληκτικού μνημείου στη Θήβα, το οποίο η Ελληνική πολιτεία συνεχίζει να αγνοεί και κάθε προσπάθεια για την ανάδειξή του προσκρούει στην ειρωνεία, δοκησισοφία και το κατεστημένο, το οποίο τελεί με την εντύπωση της αλάθητης γνώσης, την οποία θα αποκαλούσα δογματική ή πεπλανημένη».

Να σημειώσουμε πως αυτός είχε καταθέσει την θεωρία του για την βαθμιδωτή πυραμίδα του Αμφείου στην Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου της Αθήνας και ομόφωνα έγινε υφηγητής! Και θα συνέχιζε την έρευνα, αλλά η ξαφνική του «μετάθεση» άλλαξε τα σχέδια του. Μας λέγει , τον Απρίλη του 1973, όταν κατά την κάθοδό στην πυραμίδα με τους συνεργάτες του ανακάλυψαν το «θαύμα της κατασκευής», που ερχόμενο στην επιφάνεια «θα συγκλονίσει όχι μόνο την τοπική κοινωνία, αλλά θα ανακινήσει και θα ακυρώσει πολλές ψευδεπίγραφες θεωρίες».
Απορώ !! που κανένας δήμαρχος δεν τόλμησε ως τώρα να σκάψει μισό μέτρο , εργασία ενός μεροκάματου, διότι: «Η απόσταση από τον δρόμο Αγίου Αθανασίου - Λαϊου, μέχρι το εσωτερικό της πυραμίδας είναι περίπου 50 εκατοστά και το μόνο που χρειάζεται είναι τολμηρή απόφαση, για την οποία διερωτώμαι ποιος δεν έχει το θάρρος να πάρει, ώστε να μπούμε μέσα και να διαπιστώσουμε πως εκεί υπάρχει το μεγαλύτερο, λαμπρότερο και τεχνικότερο μνημείο του προϊστορικού μας πολιτισμού» Κατόπιν τούτου κι’ εγώ διερωτώμαι , «ποιος ουροβόρος Όφις απειλεί αυτόν που θα μπει στην πυραμίδα των Θηβών »; Μήπως είναι ο ίδιος φοβερός Οφις που κατατρώγει τα σπλάχνα του Ελληνισμού τότε και τώρα;
Ο κ. Σπυρόπουλος συνεχίζει : «Αισθάνομαι πικρία ! Κρίμα στη ένδοξη πόλη των Θηβών με τα σπουδαία αρχαιολογικά της μνημεία που θα μπορούσε να είναι το πολιτιστικό κέντρο της Ελλάδος και παγκόσμιος μαγνήτης αρχαιολογικού τουρισμού, να βρίσκεται στη μίζερη κατάσταση που βλέπετε» . Της αξίζει μια καλύτερη τύχη και αν η δική μου παρουσία και όλων ημών σήμερα εδώ έχει την δυνατότητα να συμβάλλει στην αφύπνιση των πολιτών ώστε να δώσουμε ξανά στη Θήβα εκείνο που τις αξίζει, θα ήμουν πολύ ευχαριστημένος. Ας ελπίσουμε ότι το μήνυμα θα φθάσει σε ευαίσθητα ώττα για :
 
1/ Έναρξη νέας αρχαιολογικής έρευνας της πυραμίδας.

2/ Καθαριότητα των χώρων , περιποίηση και προβολή των μνημείων

3/ Ανάδειξη των Θηβών σε παγκόσμιο πολιτιστικό κέντρο.

Η ομάδα «Φίλων της Θήβας» στηρίζουμε την προσπάθεια αυτή. Ο Δήμος και η τοπική κοινωνία θέλουν;