Εορτολόγιο

Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

ΤΟ… Ανέκδοτο !!

Ήταν 4 φίλοι που πήγαιναν για κυνήγι ελαφιού για πολλά χρόνια! 
> Φέτος, δύο μέρες πριν αναχωρήσουν, η γυναίκα του ενός, του Γιάννη, πατάει πόδι και του λέει ότι δεν θα πάει. 
> Οι άλλοι τρεις θύμωσαν, απογοητεύτηκαν, αλλά δεν μπορούσαν να κάνουν και τίποτα. 
> Σε δύο μέρες που έφθασαν στον προορισμό τους, βλέπουν τον Γιάννη να έχει στήσει σκηνή, είχε μαζέψει ξύλα και ανάψει φωτιά, και είχε έτοιμο και το 
> φαγητό. 
> Καλά ρε φίλε του λέει ο Κώστας, πόση ώρα είσαι εδώ? 
> Για να σας πω την αλήθεια, λέει ο Γιάννης, ήρθα χθες το βραδάκι. 
> Και πως έγινε αυτό? του λένε. 
> Χθες το απογευματάκι καθόμουν στην πολυθρόνα και έβλεπα τηλεόραση όταν ήρθε η γυναίκα μου από πίσω, μου κάλυψε τα μάτια με 
> τα χέρια της και μου ρώτησε: Μάντεψε ποιος είναι? 
> Της τράβηξα τα χέρια και φορούσε ένα ολοκαίνουριο σέξι νεγκλιζέ. 
> Με τράβηξε στο υπνοδωμάτιο το οποίο είχε στολίσει με ροδοπέταλα και είχε ανάψει κεριά. Στο κρεβάτι είχε χειροπέδες και σχοινιά. 
> Μου είπε να την δέσω στο κρεβάτι, και όταν το έκανα μου είπε : Τώρα, Κάνε ότι γουστάρεις!!! 
> 
> 
> 
> 
> 
> 
> 
> Να 'μαι λοιπόν κι εγώ εδώ!! Ήρθα!!!