Εορτολόγιο

Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

ΠΟΣΟ ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ?

Βλέποντας τις διαφημίσεις στα ΜΜΕ, ιδιαίτερα την περίοδο αυτή πριν τις γιορτές, συνειδητοποιώ πως αυτό που δείχνουν, αυτό που πουλάνε, βρίσκεται σε μεγάλη διάσταση με τη σύγχρονη σημερινή ελληνική πραγματικότητα.
Τι μας δείχνουν σήμερα οι διαφημιστές;
Ευτυχισμένες οικογένειες χωρίς προβλήματα, που επισκέπτονται εμπορικά κέντρα, καταστήματα παιχνιδιών, που αγοράζουν κινητά τηλέφωνα, που ψωνίζουν χαρούμενοι όλοι μαζί στο σούπερ μάρκετ, άνθρωποι γενικά χωρίς οικονομικά προβλήματα που το μόνο που τους νοιάζει είναι να …
καταναλώσουν!
Δεν συνειδητοποιούν οι άνθρωποι των ΜΜΕ, πως το μεγαλύτερο αντίκτυπο της οικονομικής κρίσης, το νιώθουν όχι οι απόλυτα φτωχοί της χώρας, αλλά η μεγάλη μάζα της αστικής τάξης που βλέπει τις προσδοκίες της να διαλύονται μέσα στα ψέματα της εικονικής πραγματικότητας του Γιώργου Παπανδρέου και της κυβέρνησης του μικρού επαρχιακού θιάσου που προΐσταται!
Δεν συνειδητοποιούν, πως ο μέσος αστός που του κόπηκε το 30% του μισθού του, δεν μπορεί να αγοράσει πια δώρο στη γυναίκα του κάποιο χρυσαφικό για τα Χριστούγεννα, δεν μπορεί να αποταμιεύει πια στην ασφαλιστική εταιρεία για να πάρει τη σύνταξη και το εφάπαξ των ονείρων του, γιατί απλά ο Στρός Κάν και η υπόλοιπη παρέα που μας έφερε ο Γιώργος Παπανδρέου, του το απαγορεύουν!
Τόσο απλά. Και οι διαφημιστές συνεχίζουν να φέρνουν τη βλασφημία στο σαλόνι του αστού, ο οποίος πνίγεται μέσα στους λογαριασμούς και τα προβλήματα.
Του δείχνουν την ευημερία που έχασε και του την τρίβουν στη μούρη!
Δεν καταλαβαίνουν οι διαφημιστές, ότι απευθύνονται σε ένα …‘ταργκετ γκρούπ’ που έχει πλέον ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ και είναι αδύναμο να καταναλώσει;
Δεν καταλαβαίνουν πως συμμετέχουν και αυτοί με τη δική τους δουλειά, στο να γεμίζουν με δυσαρέσκεια το χάσμα μεταξύ προσδοκίας και πραγματικότητας;
Δεν καταλαβαίνουν, πως το χάσμα αυτό μέρα με την ημέρα μεγαλώνει και εκτός από δυσαρέσκεια πλέον συμπληρώνεται με ΦΟΒΟ και στη συνέχεια με ΟΡΓΗ;
Ας σταματήσουν λοιπόν τη βλασφημία, γιατί γίνονται επικίνδυνοι!
Του Αναστάσιου Καζαντζίδη
Tanagranews: Πριν πολλά χρόνια ένας Γερμανός διαφημιστής   είπε κάτι που μοιάζει αδύνατο, αλλά από μια πετυχημένη διαφήμιση ποτέ δεν ξέρεις… «Η δύναμη της διαφήμισης είναι πολύ ισχυρή, και μπορεί ναι έχει τόσο σημαντικά αποτελέσματα που κάποιος μπορεί να καταφέρει να πουλήσει άμμο στην Αφρική και χιόνι στην Ελβετία!»
 Gems