Εορτολόγιο

Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Βιογραφικό υποψηφίου – Τσιανάκας Αθανάσιος.

Αγαπητοί συντοπίτες,
Eίμαι γεννημένος στις 12/02/1980 και μένω μόνιμα στα Οινόφυτα Βοιωτίας.Εργάζομαι τα τελευταία 7 χρόνια ως συμβασιούχος πυροσβέστης στην Π.Υ Οινοφύτων.
Είμαι γενικός γραμματέας στο σωματείο πυροσβεστών ΣΕΠΟΠΕ,εκλεγμένο μέλος στην πανελλήνια ομοσπονδία συμβασιούχων πυροσβεστών Ελλάδος,εκλεγμένο μέλος στην Γ.Σ.Ε.Ε καθώς και στο εργατικό κέντρο Αθηνών.
'Εχω δηλώσει Εθελοντής στην μη κυβερνητική οργάνωση φίλων του καρκίνου ''Μείνε δυνατός'' .
Εχω δηλώσει επίσης εθελοντής στους Παγκόσμιους Αγώνες της Αθήνας SPECIAL OLYMPICS 2011.
Κατεβαίνω στόν πολιτικό στίβο για πρώτη φορά για να εκφράσω την γενιά μου.
Μια γενιά που συνθλίβεται απο την διαφθορά,την έλειψη οράματος και ήθους,
Την απουσία θεσμών ελπίδας και προοπτικής.
Κατεβαίνω στις εκλογές για να εκφράσω τον τόπο μου,
Εναν τόπο που υποφέρει απο το τρομερό έγκλημα στον Ασωπό ποταμό με τις τραγικές συνέπειες που όλοι πλέον γνωρίζουμε.
Έναν τόπο που βουλιάζει απο τις υποσχέσεις των κυβερνώντων.
Έναν τόπο που σκοντάφτει πάνω στην πλήρη απουσία σχεδιασμού,προτάσεων και στόχων.
Στίς εκλογές ζητώ την ψήφο σας για να εκφράσω την ελπίδα.
Ελπίδα με προτάσεις,όραμα και διεκδίκηση.
Για μια γενιά με αρχές,αξίες και ιδανικά.
Δεν ζητώ απλά τη ψήφο σας.
Ζητώ την συστράτευση όλων στο κοινό αγώνα που θα ξεκινήσουμε μαζί.
Για όσους δεν καταφέρω να πείσω με τα λεγομενά μου θα ήθελα να τους πω το εξής...
Σημασία για εμένα έχει το ταξίδι και οχι ο προορισμός και το δικό μου ταξίδι θα το κάνω με όρεξη για προσφορά πρός όλους τους συντοπίτες μου.
Σας ευχαριστώ,
Με τιμή.
Τσιανάκας Αθανάσιος
Υποψήφιος τοπικός σύμβουλος Οινοφύτων
« ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΔΗΜΟΥ ΤΑΝΑΓΡΑΣ»
ΤΟΥ Κου ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ  ΚΥΡΙΑΚΟΥ.
Τήλ επικοινωνίας 6948572284-6980653903


Σχόλια Tanagranews: Ευχόμαστε καλή επιτυχία στον Τσινάκα Αθανάσιο.
Μακάρι όλοι οι υποψήφιοι να ήταν νέοι άνθρωποι με φρέσκα  οράματα και ιδέες.