Εορτολόγιο

Σάββατο 6 Απριλίου 2013

ΣΤΕΡΗΣΗ ΒΑΘΜΟΥ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΜΡΟ ΤΣΑΚΑΛΗ ΑΘΑΝΑΣΙΟ

Δεν θα παραδώσω το μέλλον της χώρας μου και των παιδιών μου στη νέα τάξη πραγμάτων.

Με e-mail που απέστειλε ο ΣΜΡΟΣ ΤΣΑΚΑΛΗ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ μας ενημέρωσε για την δεύτερη στέρηση βαθμού και ότι σε λίγες ημέρες θα αναρτήσει την απάντηση που θα δώσει στην ηγεσία του Πολεμικού Ναυτικού. Tο μόνο που μας δήλωσε ειναι ότι ''ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΩΠΑΣΩ'''''

Ο γνωστός πλέον από το Σύνταγμα Σημ/ρος Τσακάλης μας ενημέρωσε αποστέλλοντας το έγγραφο του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού που τον ενημέρωνε για την δευτερη στερηση βαθμου στον ιδιο βαθμοότι θα παραμείνει Σημαιοφόρος ωσότου να προσκυνήσει.
Διαβάστε σχολαστικά και παρατηρήστε πόσο ενόχλησαν τελικά οι αποκαλύψεις του για οικονομικές ατασθαλίες στο ΠΝ, στον τηλεοπτικό σταθμό ALTER και συγκεκριμένα στην εκπομπή ΖΟΥΓΚΛΑ. Επίσης γεγονός είναι ότι τους ενόχλησε αποκάλυψη που έγινε στην εκπομπή για τα σχέδια των νεοταξιτών και την εισαγωγή αλλοδαπών στις στρατιωτικές σχολές (δείτε σχετικά: λίνκ 1 και λίνκ 2).καθως και οι δηλωσεις του στο Συνταγμα.

Το αποτέλεσμα των εκπομπών έκανε τους ανώτερους του να τον κατηγορήσουν (χωρίς να έχουν το σθένος για πειθαρχικό έλεγχο) ότι δεν τηρεί τους άγραφους νόμους, και ότι έχει χαμηλή νοητική κρίση, έναν άνθρωπο που επί 19 συναπτά έτη διατέλεσε πρώτος, δεύτερος και τρίτος μηχανικός στα πλοία του στόλου μας.

Ο ίδιος απαντά στους ανωτέρους του, για άλλη μια φορά με τα λόγια του Μακρυγιάννη:
« Όταν μου πειράξουν την πατρίδα και την θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα ’νεργήσω κι ό, τι θέλουν ας μου κάνουν».

Και προσθέτει ότι:
«Δεν θα τους προσκυνήσω, ίσα-ίσα θα παραμείνω στην πρώτη γραμμή, με ατσαλένια ψυχή και τόλμη, δίπλα στο λαό που αγωνίζεται στις πλατείες και στους δρόμους, μέχρι την τελική νίκη της δημοκρατίας.
Όχι στην παγκόσμια διακυβέρνηση,
Όχι στην κάρτα του πολίτη (βασικό όργανο της νέας τάξης για να επιβληθεί)
Εθνική - λαϊκή κυριαρχία.
Δεν θα παραδώσω το μέλλον της χώρας μου και των παιδιών μου στη νέα τάξη πραγμάτων» και πως σε λιγες ημερες θα αναρτησει την απαντηση που θα δωσει στην ηγεσια του Πολεμικου Ναυτικο.


 Πηγή