Εορτολόγιο

Τρίτη 8 Μαΐου 2012

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Αθήνα, 7 Μαΐου 2012


Μιχάλης Γιαννάκης: Κερδίσαμε μια μεγάλη μάχη – αισθάνομαι και θα είμαι βουλευτής του νομού μας

Μετά την ανακοίνωση των επίσημων αποτελεσμάτων των Γενικών Εκλογών της 6ης Μαΐου, ο Γενικός Γραμματέας του κινήματος ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Χθες κερδίσαμε μια μεγάλη μάχη. Το κίνημά μας εξέλεξε 33 βουλευτές και η αντιμνημονιακή φωνή μέσα στο Κοινοβούλιο έγινε ακόμα πιο ισχυρή, ακόμα πιο ανατρεπτική. Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια σε όσους εξελέγησαν.

Αξίζουν όμως συγχαρητήρια και σε όσους δεν κατάφεραν να εκλεγούν αλλά έδωσαν, όπως όλοι μας, με εντιμότητα τον αγώνα για την ανεξαρτησία της Χώρας και των Ελλήνων.


Για την ιδιαίτερη πατρίδα μου ειδικά, το νομό Βοιωτίας, οι υποψήφιοι του κινήματος μας έδωσαν μια σκληρή μάχη ανατροπής των πολιτικών συσχετισμών. Και κατάφεραν να αποκαλύψουν τα σαθρά στηρίγματα του δικομματισμού και να δώσουν δε προοπτική και ελπίδα για το αύριο.

Σε ότι με αφορά προσωπικά, η προσωπική μου επανεκλογή, από την πρώτη στιγμή ανάληψης των καθηκόντων του Γενικού Γραμματέα του κινήματος, ήταν καλοδεχούμενη αλλά είχε δευτερεύουσα σημασία. Σημασία είχε ο αγώνας.

Από τη θέση του βουλευτή Επικρατείας όμως συνεχίζω να αισθάνομαι και να είμαι εκπρόσωπος των Βοιωτών συμπολιτών μου και του νομού μου. Για τα κοινά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στο νομό, θα συνεχίσω να αγωνίζομαι τιμώντας την σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει από κοινού με τους Βοιωτούς πολίτες.

Ευχαριστώ και πάλι όλες και όλους από την καρδιά μου.

Ευχαριστώ ειλικρινά για τον ανιδιοτελή αγώνα που δώσαμε μαζί.»