Εορτολόγιο

Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

Σχολιανά 125 Προσέξτε ο αυριανός φραπές μήπως είναι ο τελευταίος σας…

Γράφει ο Βασίλης Χασιώτης 
Λοιπόν αύριο, ημέρα εκλογών, το μεγάλο διακύβευμα είναι τούτο :
Αν ΧΑΡΙΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΨΗΦΟ το Βερολίνο και το ΔΝΤ θα πανηγυρίζουν για το αποτέλεσμα…
Και το μεγάλο δίλημμα είναι : να προτιμήσω το καφεδάκι μου, το φραπεδάκι μου, ή να πάω να ψηφίσω;
Ποτέ μου δεν ήμουν υπέρ της αποχής…
Όμως ένα είναι βέβαιο σε....
σχέση με το καφεδάκι…
Ο ΦΡΑΠΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 7 ΜΑΪΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΟΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ με τους μισθούς και τις συντάξεις που θα διαμορφωθούν, με τα λουκέτα και την ανεργία, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ που θα συμβούν αν μας κυβερνήσουν όσοι ευλογούν το Μνημόνιο ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ, ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ...
Όποιοι/ες λοιπόν προτιμήσουν αύριο, στις 6 Μαΐου, το φραπέ από το να ψηφίσουν, ας τον χαρούν όσο πιο πολύ μπορούν...
Στο κοντινό μέλλον, αν επικρατήσουν όσοι μας ονειρεύονται εργαζόμενους προδιαγραφών Βουλγαρίας και Ρουμανίας εποχής Τσαουσέκου, η παρέα θα παραγγέλνει ένα φραπέ και τέσσερα καλαμάκια…
Το ίδιο ισχύει βεβαίως, και για όσους δεν θυσιάσουν τη ψήφο τους για το φραπέ, αλλά η ετυμηγορία τους σκορπίσει χαμόγελα στο Βερολίνο και τρόμο, αυτό είναι βέβαιο, στη πλειοψηφία αυτών των ίδιων που θα επικυρώνουν λίγες ώρες πριν με τη ψήφο τους τα έργα και τις ημέρες των φιλομνημονιακών δυνάμεων…
Ο αυριανός φραπέ είναι βέβαιο ότι θα αποδειχτεί ο πιο πικρός καφές της ζωής μας, είτε μη πηγαίνοντας στη κάλπη είτε πηγαίνοντας και επικυρώνοντας τη βούληση και θέληση του Βερολίνου…
Κι αν είναι να πάω απλά για να δώσω χαρά στο Βερολίνο, καλύτερα ας επισκεφτώ μια καφετέρια, καλή μέρα θα έχει, καλύτερα ας μη ψηφίσω…
Είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου, που πράγματι καλώ συμπολίτες μου να προτιμήσουν την αποχή, αν είναι να χαροποιήσουν το ΔΝΤ και τη κυρία Μέρκελ : αυτό παραπάει…
Είναι η πρώτη φορά, που πράγματι καλώ συμπολίτες μου να προτιμήσουν την αποχή, αν τους είναι τόσο δύσκολο να καταψηφίσουν τα κόμματα που υποστηρίζουν Ό,ΤΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΝ ΜΕ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ : ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ…
Δεν μπορείς να είσαι ΕΝΑΝΤΙΟΝ του Μνημονίου ΚΑΙ ΥΠΕΡ αυτών που το υποστηρίζουν…
Δεν μπορείς να είσαι ΕΝΑΝΤΙΟΝ του ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΥ, ΚΑΙ ΥΠΕΡ αυτών που υποστηρίζουν ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΥΣ…
 
Απο το ν αναγνώστη Δημήτρη